1.- Objecte del contracte. Pel present contracte, la persona física o jurídica que figura en l’anvers, en endavant el CLIENT, serà directament beneficiaria dels serveis en telefonia fixa, mòbil, connexions d’internet, manteniment de centraletes, fibra òptica, informàtica, com d’altres serveis que comercialitza ICATEL NETWORK SL, amb el CIF B20927323, i domiciliada al Parc Científic i Tecnològic de la UdG, Edifici Narcís Monturiol, entrada principal esquerre.
2.- Propietat del número. En compliment del que estableix la normativa vigent, BOE-A-2009-8961, la propietat del número/s contractats són del CLIENT usuari final de les línies; els drets del número/s són del CLIENT sempre que estigui al corrent de pagament i compleixi les condicions d’aquest contracte.
3.- Preu dels serveis. S’aplicaran els preus i descomptes, d’acord amb l´establert en el moment de la contractació, respectant estrictament la normativa establerta per la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions, integrada actualment dins la CNMC. El preu podrà variar sense previ avís segons normativa, si el comportament del mercat ho requereix, o per un nou acord entre el CLIENT i ICATEL.
4.-Tractament de les línies. El client autoritza a ICATEL, amb la firma del present contracte, expressament i àmpliament perquè pugui realitzar portabili- tats, preseleccions, activacions, reassignacions, redireccions i/o canvis de titularitat de cadascuna de les línies contractades amb l’operador o els operadors que ICATEL cregui oportú a cada moment, garantint sempre el millor servei i les mínimes molèsties al CLIENT.
5.-Facturació i forma de pagament dels nostres serveis. El sistema de facturació d’ICATEL és de caràcter mensual. El cicle de facturació dependrà de l’Operador que ofereix la cobertura de cadascuna de les línies. La forma de pagament del CLIENT és per rebut domiciliat a la vista en el compte que indica l’anvers d’aquest contracte.
6.- Defensa Jurídica. ICATEL podrà contractar a favor del CLIENT una assegurança de defensa jurídica, pels problemes que es poguessin derivar de la portabilitat de les línies del CLIENT a qualsevol de les plataformes d’ICATEL. El CLIENT autoritza a ICATEL a facilitar tota la documentació i dades que siguin necessàries, tant a la companyia de defensa jurídica, com a la corredoria d'assegurances que tingui contractada ICATEL.
7.- Suspensió del Servei per impagament. El impagament d’una factura suposarà la suspensió temporal del servei. El client serà informat via SMS i per correu electrònic del temps per efectuar el ingrés. Una vegada es faci efectiu el pagament íntegre del deute, es restablirà el servei, i es derivaran els costos de reactivació. Si el incompliment ho fos de forma reiterada ICATEL podrà exigir un dipòsit en garantia al CLIENT per tal de restablir la línia. El Client es farà càrrec de les despeses de devolució i tramitació d’ICATEL .En el cas que el impagament es demori per un període superior a 90 dies es podria suspendre definitivament. Si ICATEL detecta que el client actuant de mala fe, intenta portar les seves línies sense pagar el deute o la garantia pendent, el CLIENT autoritza amb la firma del present contracte a què siguin retornades les línies a ICATEL mitjançant portabilitat, canvi de nom o qualsevol mètode legal, que estigui al seu abast, i a informar totes les parts afectades del import del deute pendent.
8.- Duració del contracte i permanència. El present contracte té una durada indefinida essent suficient la mera notificació per escrit o mitjà fefaent de la voluntat de restringir el contracte en la forma establerta en el punt 9 del present contracte. Aquest contracte no te permanència, exceptuant aquells serveis que per la seva característica ICATEL ha hagut que fer una despesa inicial per la seva posada en marxa com ara una nova fibra, ja que s'ha avançat un material que no s’ha pogut amortitzar, com per exemple, material com un router, en aquests casos si no queda indicat en les condicions particulars del present contracte, s’estableix un temps mínim de permanència de 12 mesos. L’incompliment d'aquest període de permanència pactat donarà dret a ICATEL a reclamar al CLIENT en concepte d’indemnització la quantitat que resti d'amortitzar del material o la instal·lació del servei. Si durant la vigència d'aquest contracte s’annexessin nous serveis d’aquesta naturalesa, el període de permanència vindrà determinat per la data de l’últim annexa. Sempre seguint un criteri lògic i de bona fe.
9. - Finalització del Contracte. El CLIENT per resoldre el present contracte, ha d'estar al corrent de pagament de totes les factures, no tenir cap valor pendent ni ajornat, pagar les possibles permanències pactades. Una vegada estigui al corrent de pagament de tot, s’ha de dipositar la suma de les dues últimes factures, aquest import garanteix el tràfic i els serveis que encara estan en vol fins els tancaments dels cicles de facturació. ICATEL es reserva la possibilitat de restringir o limitar el consum de les línies mentre duri el traspàs.
10- Protecció de Dades. En compliment amb el què estableix el reglament europeu 679/2016 i la llei orgànica 3/2018, sobre protecció de dades personals i drets digitals ICATEL informa al CLIENT que les seves dades personals recollides mitjançant el present contracte seran tractades i s’incorporaran als fitxers de ICATEL amb l’única finalitat de complir l’objecte del present contracte i els seus annexes. També informa al CLIENT que si ho desitja, pot exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, indicant-t'ho per escrit a l'empresa ICATEL a l’adreça fiscal o per correu electrònic a 24@icatel.cat.
11.- Càrrecs especials. El CLIENT té coneixement i es fa directament responsable de totes les despeses produïdes per donar-se d’alta en serveis externs, subscripcions o d’altres realitzats des del seu número de mòbil, coneguts com a serveis Prèmium, concursos, música... entre d’altres. ICATEL no es farà responsable de donar de baixa aquest tipus de serveis Prèmium.
12.- Càrrecs Internacionals. El CLIENT manifesta que té coneixement de les despeses extraordinàries que es poden produir pel fet d’estar fora del territori nacional, i es farà càrrec de les despeses produïdes per qualsevol de les seves línies de veu o de dades, que durant l’estança a l’estranger hagin efectuat trucades o connexions, encara que aquestes arribin amb mesos de retard.
13.- Fiança de pagament ICATEL es reserva el dret de demanar una fiança al CLIENT prèvia a la formalització del present contracte. 14.- Canvi d`Operador de Cobertura. ICATEL es reserva el dret a canviar d’operador de cobertura sempre que ho comuniqui al CLIENT amb un mínim de 10 dies d’antelació i la situació així o requereixi. ICATEL es compromet a gestionar aquest canvi ocasionant les mínimes molèsties possibles. Aquest canvi no suposarà cap cost al CLIENT, ni podrà ser entès com un incompliment contractual per part d’ICATEL.
15.- Clàusula d`exempció de responsabilitat. ICATEL no assumirà cap tipus de responsabilitat en relació a qualsevol perjudici ocasionat al CLIENT per causes tècniques que siguin atribuïdes a l’Operador de cobertura primària, com ara, falta de cobertura, tall generalitzat, problemes amb la connexió d’internet i d’altres similars. ICATEL actuarà amb diligència perquè el temps de la incidència perjudiqui el mínim possible al CLIENT.
16.- Resolució de reclamacions. Qualsevol queixa o reclamació que ho requereixi es comunicarà per correu electrònic a l’adreça 24@icatel.cat, indicant el motiu i els serveis afectats. La reclamació tindrà una resposta en un termini màxim de 30 dies a comptar des de la data de recepció.
17.- Falsa avaria. Es considerarà una falsa avaria tot aquella incidència de servei que sigui reportada a ICATEL que, després de realitzar els anàlisis, proves i comprovacions pertinents ICATEL conclou que o bé no existeix o és aliena als serveis oferts o facturats per part d’ICATEL, i per tant ICATEL podrà imputar al client el cost derivats d’aquesta gestió.
18.- Conceptes de Productes. La denominació d’un producte no determinarà la seva naturalesa contractual, es a dir, una il·limitada no es podrà considerar mai il·limitada ja sigui en trucades o en dades, tots els productes tenen una limitació, sempre d’un ús raonable. Les controvèrsies que puguin sorgir entre les parts es resoldran a través de Juntes Arbitràries de Consum a la província de Girona. En cas d’haver d’iniciar accions judicials, seran competents els Jutjats de Girona.